Tuesday, August 11, 2009

Aku dan kehidupan baruku..

Setelah 4 bulan tidak menulis aku rasa terpanggil untuk kembali menaip bait ayat2 tunggang langgang yang sekian lama aku praktikkan dalam blog ni. 4 bulan bukanla satu jangkamasa yang lama tapi banyak betul rasenye peristiwa yang masih tersave rapi di dalam hard disk pemikiranku. aku listkan yang aku rasa significant

1 jun - notis perletakan jawatan sebulan kat UKM
30 jun - last day in UKM
1 july - k e r j a b a r u
ogos sehingga sekarang - MISERABLE yang amat

Terlalu banyak untuk diceritakan..

[ a k h i r ]

5 comments:

Cik Naufar said...
This comment has been removed by the author.
Ridzuanyahya said...

yeke..? waa.. 8 yrs back was.. saya bru abis skola, or bru nak masuk uitm. how to confirm that ya?

Cik Naufar said...
This comment has been removed by the author.
Ridzuanyahya said...

kuat nye ingatan. klau btul la, bkn 8 tahun tu. tp 10++ tahun. mase skola rendah sy ingat sy penah nyanyi kat balai raya nyalas. btul kn..!!

Cik Naufar said...
This comment has been removed by the author.